Monday, June 30, 2008

Läkarängelen

Han kanske hade läst här för han gjorde sitt bästa för att jag skull ebli på bättre humör.
Enligt denne läkare, efter att han återigen undersökt mig så borde det inte vara mer än en månad innan jag kan sätta på löpbandet på kraftigt motlut inne på gymmet.

Detta var enligt honom på rätt väg. Inget att bråka om. Min egentliga fråga blev varför han ens ville ha mig på återbesök. Men i den rena lyckan glömde jag liksom fråga.

Inget ska hastas fram nu, jag kommer skna smärta innan jag testar löpning igen. Men det krävs inga mer omfattande undersökningar, tack för det.

6 comments:

Helena said...

Härligt Allan! Ingen sätter kniven i dig alltså?!;-D

Karin said...

Härligt, underbart, grattis! En månad, fyra veckor, trettio dagar. Du är nästan där, hang on.

Anonymous said...

Härligt att du snart får nöta löpband igen,,,och att du slapp skaka galler.

MarathonMia said...

Glada nyheter. Tacksamma nyheter. Fyra veckor är piece of cake.

Benet said...

Ja, tack för det! Det var ju riktigt goda nyheter! Skönt.

gullfot said...

Fan vad bra! Hurra!

Läkaren kanske bara ville kolla att du inte hade fusksprungit?