Thursday, August 21, 2008

Berlin revisited

Okej, Berlin närmar sig och min träning är inte ens ur fas den är helt off. Två pass denna vecka varav 5K löpning. Nu kanske det är 5 veckor kvar till loppet. Inget liknar mitt fjolår i detta nu. Det värsta av allt är att jag nu ska toppa detta med tre dagar av dekadens på hög nivå. Men måndag, det är starten på ett nytt liv, jag kommer späkas, kanske mer än någonsin i mitt liv rentav. Men det har inte bara med löpning att göra. Hur det än är ska jag ge mitt ben något att bita i nästa vecka. Men givetvis kommer jag lyssna noga på vad det säger till mig.

6 comments:

MarathonMia said...

Nu talar du ur ditt mentala skägg: VAD är det ditt ben ska bita i? Och VAD kommer du lyssna på? Ge oss planen.

Helena said...

...och när är du tillbaka coach?

Anonymous said...

Kör hårt! :D

Sten Berg said...

Imorgon, då jävlar ska ni få se på grejer.

MarathonMia said...

Wow! Håll i hatten. Succédebut som skall förevigas!

Känner jag din tävlingsskalle rätt har du fixat mer lutning i Tantobacken!

Karin said...

Mia, du har garanterat rätt! Eftersom jag lyser med min frånvaro imorgon hoppas jag på en uppdatering om ditt nya liv på denna blogg. Späk inte bort dig på kuppen bara!