Friday, February 22, 2008

Mel


Sitter sjukt nog och jobbar lite såhär på fredagskvällen, känns helt ok då jag ändå inte är förmögen att röra mig. Tar nog ett par timmar i mrogon på dagen också, bara så ni vet. Men nu var det inte det jag skulel skriva om utan om vad som sker i min ögonvrå. Där löjlar Mel runt och mansgrisar i rollen som någon form av asslemmig reklamare.
Har sett filmen förr och minns den som sådär. Men en sak minns jag som fantastisk, Mels dansnummer. Mycket mycket fint, helt fantastiskt rentav. Inte som Fred och Gene men hey, det är en aussie utan större meriter vi snackar om. Det måste vara en stor koreograf som ligger bakom detta.

2 comments:

Anonymous said...

Bra, men upp till Jähkels, Nordensons och Norströms klass når han inte: http://www.youtube.com/watch?v=fWJdIzxh0l8

Sten Berg said...

Fantastisk koreografi. Undra om de är de själva som kommit på dansen.