Monday, May 19, 2008

Är det en svag smak av lök jag förnimmer?

Jag har hört att det jag just gjort är en anings kontroversiellt varför jag närmar mig ämnet med viss försiktighet. Men jag kan säga såhär; jag är desperat och jag är berred att utsätta mig för en hel del just nu. Om nån jävla Saidaliknande kärring påstod att hon kunde bota min benhinna idag skulle jag rentav pröjsa henne typ tio tusen kronor för försöket.

Okej, jag är desperat och har precis applicerat en alldeles särskild grej på Hitler som egentligen bland annat är till för hästar och lite annat kan man kanske säga. Och en biverkning lär vara att det ska smaka lök i munnen. Och ja, jag undrar om jag inte känner lite löksmak. Hmmm, lite weird måste jag säga. Om det verkar på något annat sätt har jag inte riktigt testat, jag har stått upp och jag har känt av mitt ben, men vi får se imorgon om det verkar ordentligt, vi får se.

Träffade för övrigt min pusher av detta kontroversiella medel idag "på stan" så att säga. Kändes lite skumt att mötas sådär på gatan och liksom få en flaska supermedel med sig. Men jag är mkt tacksam för att det finns langare därute.

Återkommer med recension av "hästens salvor" senare.

8 comments:

Magda Gad said...

oj, man kanske inte ska uppmuntra dylikt, men jag säger: har man en dröm ska man aldrig ge upp och krävs det löksmak så är det bara att bita ihop och själva :)

ser fram emot rapport

Magda Gad said...

... och svälja, skulle det ju stå

:)

Dunceor said...

Det låter onekligen skumt men ska bli intressant att se vad det ger för effekt =)

MarathonMia said...

Min fråga är: Lever du? Har du benen kvar?

Benet said...

Sjukt spännande ju! Be careful, bara. Verkar vara starka prylar det där!

gullfot said...

Ingen som siktat en ensam löpare på Solvalla flygandes fram i 3:20-tempo ännu?

Anonymous said...

"Hääääääääääääär kommer dom!"

MarathonMia said...

Kommer vi att få se Allan i Elitloppet till helgen?