Tuesday, May 6, 2008

Sverige

Åker för andra gången idag tvärs över Sverige och slås av vilket groteskt vackert land detta är. Någon som vill hänga med på ett äkta långpass någon gång, typ Sthlm- Gbg?

Jag är fan redo närsomhelst. Jag säger fucking upp mig imorgon och drar. Vad säger ni,  jag kan vara Bonnie om ni är Clyde, jag kan vara han moppekillen med amerika hjälm om ni är han med cowboyhatten, jag vill fan knarka löpning och ligga vid lägereldar. Men det var bara jag som drömde lite här på tåget. Nu måste jag ringa några jobbsamtal och skicka några jobbmail. Mest för syns skull, men som sagt, fy fan vad vackert det är här.

Västerbron ikväll!

4 comments:

Masse said...

Lite EasyRider känsla! Men gör en Sunesson då!

Ska du inte börja med det Transsörmländska långlöpet nästa år?

6 mil från Nyköping till Katrineholm...

MarathonMia said...

Är det inte lite för tidigt med en 40-årskris för dig?

Karin said...

Jag håller med Masse, Transsörmländska långlöpet blir en bra början. Och hurra för Västerbron ikväll :-)

Sten Berg said...

Mia, jag är alltid lite före min ålder, och ja, Transsörmländska långlöpet finns med i planen. En sunesson ska det bli, men inte än på typ femton år tror jag.