Monday, May 21, 2007

CPH 2007


Jag vet att jag ser i det närmsta ledsen ut på denna bild. Men det är den enda jag har. Och jag är mycket lycklig.
Bilden är tagen vid halv fem i söndags (20 maj), ungefär sju timmar efter starten av Köpenhamn marathon 2007. Jag har druckit tre öl och promenerat Vesterbrogade upp till mitt tillfälliga hem.
Jag gjorde det! Jag klarade det.

Tid: 3:14:03
Placering: 278

Jag är mycket glad över minnet av detta fantastiska lopp. Önskar alla kunde få känna det jag just nu känner.
Allt jag vill skriva om en fantastisk tävlingsdag rymms inte inom detta forum. Ska imorgon eller senare idag lägga ut mer dock.

2 comments:

Anonymous said...

Härlig rapport från CPH.
Marathon är underbart

/ MH (2:55:30, plac 50)

Sten Berg said...

Ja det är det verkligen!
Grattis till en supertid. Vad hade du inte klarat under perfekta väderförhållanden?