Wednesday, May 23, 2007

Framtiden

Var ute på ett rekreationspass igår.
Såg mig själv i en spegling och konstaterade att jag såg lika risig ut som jag känner mig.
Kan knappt röra mig och än mindre springa.
Hur ska jag på bästa sätt lyckas klara Sthlms mara?
Kanske måste jag vila mig i form.

Funderar för övrigt på att helt enkelt inte vänta längre utan bara bestämma mig för att 2008 blir året då jag springer Boston Marathon.

Mot framtiden!

Och förlåt för de långa beskrivningarna av CPH. Läs dem inte. Låt dem bara finnas här i cyberrymden, för min skull.

4 comments:

Henrik said...

Tack!

Inspirerande läsning för en kille som funderar på marathon, så småningom.

Sten Berg said...

Tack själv!
Hoppas du gör verklighet av dina planer. Det är de värda av så fantastiskt många skäl kan jag lova.

Henrik said...

Jag funderar på Firenze... men vi får se. En effekt av Marathonbloggare är ju att man inspirerar andra :)

Sten Berg said...

Tipsa gärna om andra mara bloggers. Jag känner inte till någon tror jag. Eller jo det gör jag men de flesta som jag sett har varit för tekniska och hanterar bara träning och tider.