Wednesday, May 16, 2007

Om jag dör


Jag är ett riktigt litet ångestknippe. Jag går liksom runt med en känsla av att något kommer gå åt helvete jämt. Inte minst när jag tvingas flyga har jag denna känsla. Överhuvudtaget gillar jag inte att vara borta från min hemmiljö. Gillar inte att flyga och gillar inte att vara borta från mitt hem, plus att jag är lite rädd för att springa marathon. så ni fattar att jag, som ska flyga imorgon bort från mitt hem och till ett marathon känner mig en smula pressad. Tagen av stundens allvar har jag också nu funderat över my legacy och kommit fram till att det är det ni ser på bilden. Träden som inte står där längre. Innan var det full skog, nu är det färre träd där. Så om jag dör nu vill jag att ni ska minnas mig för det, jag sågade ner dom där jävla träden.
Vilken gärning va? Vilket eftermäle!!!!!!!

1 comment:

Sten Berg said...

hmmm, tack intressant. Kanske kan du börja hänga med mina delfiner lite mer Yasin?