Thursday, November 8, 2007

Dagen efter


I somras sprang jag ett 55K pass. Det tog mig över sex timmar och var på gränsen till inte uthärdligt. Dagen efter körde jag hem från Österlen, jag hämtade upp mina vänner P och C i Jönköping. De var helt säkra på att jag var bakfull eftersom jag såg så risig ut. Bilden är tagen på en vägkrog och det är väl bara att hålla med, jag ser bakfull ut (jag i blå tröja och jacka).

Någon gång i Januari eller februari planerar jag att återigen springa en ultra i egen regi, om någon är sugen på lite långlöpning, var inte rädda för att hänga med.

4 comments:

Alessi said...

ja, du ser verkligen bacon ut compadre! Som om det slarvats ordentligt!

Anonymous said...

Jag är på.

Vad tror du om att ösa på med fett som energigrund? Jag tror 'the old guys' kör med Nutella och honungsmackor med sjukt mycket smör som färdkost. Kan det vara något?

Anonymous said...

Jag förstår varför du ser sliten ut men varför ser din kompis så bajsnödig ut?

Sten Berg said...

Ja jag tror på att preppa med bra färdkost, det gjorde inte jag.