Friday, November 2, 2007

Prokopcuka VS Radcliffe

Jelena Prokopcuka eller Paula Radcliffe? Eller någon av de andra, på Söndag får vi svaret. Jag vet inte men hoppas lite på dem båda. Radcliffe för att hon födde barn för bara tio månader sedan och Prokopcuka för att hon är från Lettland och jag tycker hon verkar så snäll (är det ett coolt skäl).


Hursomhelst, undrar om man kan gå ner till sin lokala pub om man vill se NYC marathon? För det visas på Eurosport. Undra om man vågar sig ner under brinnande Premier leauge omgång och be dem byta kanal för att jag vill se Prokopcuka.

2 comments:

Nix said...

Våga! Själv har jag löst det genom att helt enkelt ha Eurosport...

Anonymous said...

Jag hejar på Paula för vi har likadana strumpor. Ytterligare ett coolt skäl va?

De är dumma på Comhem som tagit bort Eurosport och ersatt med TV4sport. Snacka om att de mutat sig in i kanallistan.