Tuesday, September 25, 2007

Björn sätter grillor i mitt huvud

Jag hade ju tänkt gå ut hårt om jag känner mig pigg på söndag och bränna första halvan på typ 1.26-1.27.
Kanske ska jag inte det då.
Vet inte, kanske skulle det bli en hemsk besvikelse att göra det, kanske mitt livs triumf.
När jag skriver dessa rader har jag hursomhelst slutat fungera och agera som en människa, jag är en maskin eller snarare om sanningen ska fram ett slags nervvrak. Ett nervvrak med kraftig handsvett och blott en sak i mitt arma huvud.

2 comments:

Anonymous said...

Starta nära max första fjärdedelen, glid med det tempot under andra och tredje för att sedan öka till max under fjärde. Så har jag förstått taktiken.

Eller - det kanske var på 400 meter?

Det känns härligt att följa ditt pirr. Jag är själv lite kluven. LL-pirret finns, men vetskapen om Åland gör det lite kluvet. Prestation kontra Återhämtning. Hmmm. Svåra frågor.

Sten Berg said...

Ja det där du! En slags evigt svår fråga. Men ta LL som en träning då , eller tvärtom.