Thursday, August 23, 2007

Larry


Till min stora glädje så såg jag igår att världens genom tiderna roligaste serie (tycker jag, kanske eftersom det bara är den och Simpsons som jag sett) är tillbaka i svensk tv. Igår var det avsnittet när Larrys pappa får stroke och berättar för Larry att Larry är adopterad. Har för mig att denna säsong är fantastisk. Det var ett tag sedan jag såg den men minns den som bra.
För er som inte hittat Larry än så är det dags nu, Curb Your Enthusiasm eller som den heter på svenska Simma lungt Larry, sent på onsdagkvällar i svt!

2 comments:

UNO said...

Har du sett avsnittet då Wanda Sykes (kommer inte ihåg vad hon heter i serien) anklagar Larry för att ha spanat in en bekants stjärt när han körde förbi i bilen? SJUUUKT ROLIGT!

Sten Berg said...

Ja det är bra.