Monday, October 1, 2007

2.56.50

2.56.50

Jag tar det igen 2.56.50

Nej, jag klarar inte det här, jag är för rörd. Kanske låter det fånigt men jag började nästan gråta igen nu när jag kom hem och tittar in på forum m.m. som att tiden börjar sjunka in i mig liksom.

Jag borde kanske inte tycka att detta är något att hänga i granen, borde kanske bara säga att det var bra och gå vidare. Men jag är så fantastiskt glad och jag ska fortsätta suga på denna karamell.

Först nu ska jag skriva ner min historia från Berlin.

Snart kommer den här, med ett rikt bildmaterial också.

6 comments:

Alessi said...

Såå sjuuukt imponerad bro..! Grattis!

Anonymous said...

Helt fantastiskt bra! Grattis!!!

UNO said...

Grattis, vilket lopp!

Anonymous said...

Sjuuukt bra tid...Grattis!!!

Anonymous said...

Grattis!

Anonymous said...

Stort grattis! Klarar vi Vegas på dubbla tiden är vi glada.