Tuesday, October 23, 2007

Stegmaskinen revisited

Okej, eftersom jag fortfarande har ont på tre ställen i min arma kropp så vågar jag inte riktigt springa denna vecka.
Och eftersom jag är fullständigt slut av all konstig techno jag hört på spinningen så fick det idag bli stegmaskinen igen. Extra lätt var det idag att genomföra passet eftersom två personer stolt ställde sig upp efter mitt förra inläågg i ämnet och försvarade denna guds straff till mig.

Idag valde jag att köra no hands, och 40 minuter no hands var mkt tufft måste jag säga, nästan så att jag denna gång upplevde det som i det närmaste en utmaning.

Kanske håller jag och cp trappan på att bygga upp en slags vänskap. Jag vet inte, kanske, tack isåfall MGK och N'batha, who ever you are.

2 comments:

Anonymous said...

Det var så lite så!

Anonymous said...

My pleasure. Pröva att börja lyfta benet med höften/midjan och tårna, låt sedan knät böja sig på slutet för att nå upp lite till. Ger bålstabilitet så det sjunger om det. Lite kul att springa barfota/i strumpor på löpband också.