Tuesday, June 26, 2007

Bjorn again


Ja ja jag vet att jag tjatar om Sunesons fantastiska sida. Men jag kan inte låta bli. Den är fantastisk, hans resa och hans äventyr.
Björns resa är, för mig inte så mycket själva löpningen som själva upplevelsen. Att få uppleva en coast to coast måste för det första vara fantastiskt, att sedan göra det springandes. Jag har börjat bildgoogla på de platser han besöker eftersom han fotar så lite. Hey, vad vackert det ser ut i Oregon (bild från Oregon).
En annan rätt rolig sysselsättning när man följer Björn är att gå in på City data och fantisera om alla små hålorna. Vad skulle krävas för att flytta dit. Hur lite vill man exempelvis bo i Cloverdale

På min ålders höst, om min kropp håller, kanske man ska prova att göra en Björn då. Fantastiskt vackert vore det i alla fall på så många sätt.

No comments: