Sunday, June 24, 2007

Nämen Björn!

Som jag nämnde häromdagen så följer jag med stor spänning Björn Suneson som är ute och springer en coast to coast. Jag har skrivit och frågat Björn om det finns ngn särskild anledning till varför han började sin löpning just vid denna tid på året, om det finns klimatmässiga skäl till detta.

Björn svarar på frågor men nu står det följande i hans blogg:

6. Allan ......., Georgia i USA, frågar om jag planerat att skriva en bok efter avslutat äventyr.

Hello, is that me?
Ja alltså det spelar ju verkligen ingen roll om det står så. Men mitt ego får mig att känna det som att jag är 70 om det skulle vara min fråga dessutom bor jag på Norrmalm, Stockholm. Fast jag tänker absolut läsa boken om den kommer.
Och jag hoppas att du följer Björns äventyr, hans resa verkar helt fantastisk.

No comments: