Monday, December 3, 2007

Förra veckans träning, hårda pass utan glädje

Förra veckans facit blev typ 55K. Antagligen ganska lagom. Veckan avslutades med söndagens TSM som var verkligt inspirerande. Jag fick även äran att där träffa de båda superbloggarna Mats och Niklas, de gav mig komplimanger för min lilla träningsbag. De sa oavao Allan, vilken liten träningsbag du har. Och de var mycket trevliga även IRL.

Okej men åter till ämnet. 55K utan glädje. Men det känns som det betalar sig att springa ändå. Just nu är jag som jag tidigare skrivit mkt taggad. Inte minst eftersom jag under söndagen följde Las Vegas marathon där den fantastiske kämpen Jonas sprang (Las Vegas) och min vän EL sprang ett fantastiskt lopp (Milano). EL sprang mycket mycket bra. Så bra att jag blev grön av avund, hon är en sann löpare jämfört med mig. Både EL och Jonas fick mig att känna mig oerhört avundsjuk, jag ville vara där och springa.

Suck, så många maror, så lite tid.

Mot Boston!

3 comments:

Anonymous said...

Äsch, du är alldeles för snäll!

Det var kul att ses! Och ett ganska bra möte också!

Sten Berg said...

Ja åminstonen ett kul och intressant möte.

Nix said...

Det är som vanligt fult att ljuga, och jag struntar som vanligt i det och solar mig i glansen ;)

Tack själva. Och du var också trevlig Allan!