Sunday, December 2, 2007

TS, Gillet, Gilbert, Sleidan osv, du är bara bäst!


Kära barn har många namn. Frågan är om någon har så många namn som Gilbert. Det måste vara för att han är så sjukt poppis som han har så många fina namn.
Här är han i ett klipp från AB med Gillet på bild, han är min vän, och artikeln kan vara ett montage, det vågar jag inte utala mig om. En sak är däremot helt klar, killen med det smörblonda håret på bilden är värd varenda hyllning han kan få.
Grattis Leidan, du är great.

Och till alla andra läsare av denna blogg ber jag om ursäkt över detta inlägg då det kan tyckas en smula personligt.

4 comments:

Anonymous said...

DIn vän mördaren? Mig fattar noll.

Sten Berg said...

Som jag skrev så ber jag om ursäkt då detta inlägg är en smula internt.
Och artikeln kan kanske helt sakna anktnytning till min vän.
Sorry. Glöm detta inlägg.

En lirare said...

Du är en underbar människa! En sann vän som står för sitt ord.
TS

Sten Berg said...

TS, det visste du redan!
TS