Friday, December 28, 2007

Årets minst viktiga lista

Okej, även jag gör en årets lista. Den är som ni kommer märka min. Varför jag inte tror att den gäller någon annan än just mig.

Årets lopp: Stockholm marathon, värmen i dubbel bemärkelse
Årets besvikelse: Att min frisör har tagit ner skylten (bokstavligt talat)
Årets vackraste: Löpningen under ett par semesterveckor i somras (Berlin, Österlen)
Årets hemskaste: Smärtorna (fysiska)
Årets plats: Stockholm Stadion
Årets minst tippade: Denna blogg
Årets soon to be something: A och A, Sthlm marathon 2008
Årets återseende: Stefan och Hans min barndoms friidrottstränare
Årets moment of horror, agony and pain: Kilometer 41 och 42 på CPH marathon


Årets dope song i löpspåret: I know U want it (nigga)- Khia
Årets ögonblick: Nästan varje ögonblick har varit årets ögonblick
Årets chock: 2.56.50
Årets stad: Berlin
Årets bloggare: Den store
Årets mest underskattade löpargärning: Min brors i Berlin (ca. 3.25)


Årets löpargärning: Den store
Årets löfte: Att bli snabbare
Årets fotbollsspelare (bäst, mest värdefull, coolast allt vad ni vill): Filippo Inzaghi
Årets Babes: Mina nya Newtons
Årets upptäckt: Internet (jag vet jag är inte så snabb vad det gäller sånt)
Årets tro: Att jag skulle kunnat bli mycket, mycket duktig på att springa
Årets hopp: Att jag ska bli sjukt mycket bättre på att springa
Årets kärlek: Löpningen (lite sad but true)
Årets stora fråga: FR 305 eller inte?
Årets fest: Bröllopsfesten (O och A)
Årets (skräck)ödla: F
Årets svåraste blogggrej: Runners highs ten laws of running
Årets löparbild (föreställande mig):



Gott nytt år nu!
Med hopp om ett helt fantastiskt löparår 2008!

2 comments:

Alessi said...

Shit, "soon to be something", nu känner jag helt plötsligt pressen.

Gott nytt år!

Anonymous said...

Extra skönt att ballongen och ditt ljusblåa K på tischan matchar...