Monday, December 24, 2007

Årets svenska idrottsbild


Snor denna bild från Berglund för den är helt fantastisk.
Såg ni detta lopp?
Dessvärre kommer man in ganska sent i loppet, loppet är liksom redan avgjort, Musse har dragit länge länge och Kenyanerna ligger bakom och lurar.

Egentligen spelar det ingen roll vad Musse gör, han hade inte kommit bättre ändå, eller jo kanske hade han kunnat greja en medalj, men inte mot tre så starka och taktiskt skilckliga Kenyaner.
Men bilden, otroligt vacker. Helt fantastisk.
Hoppas vi får se en helt annan bild i Peking.

BTW ställde jag in långpasset idag, till frömån för lite välbehövlig vila.

4 comments:

forget 4P said...

En till i samma stuk, dock ej lika bra som den andra.

http://www.dn.se/content/1/c6/68/59/18/trottmusse448.jpg

Ha en fortsatt trevlig dag!

Anonymous said...

God Jul Allan!

Hoppas tomten var snäll mot dig i år!

Nix said...

God fortsättning!
Och tack för din blogg. Den, och du, är min tränings-Yang. Min motsats som jag inte klarar mig utan. Tillsammans med Ying-Masse så blir träningen fullständig!

Slutar du blogga så slutar jag träna ;)

Anonymous said...

Eller som Tom Cruise drar till med i Jerry Maguire "You complete me!"

Fantastiskt bra film förövrigt...