Monday, November 26, 2007

Puh

Detta inlägg hade jag tänkt döpa til Farten, Hallå del 2 men nu fick det heta puh istället. Varför, för att jag sprang ganska snabbt idag 4.16 tempo över 13K. Det var ingen dans på rosor, just nu är det min fart, jag klarar inte mer, eller jo, jag klarar mycket mer, men under rådande omständigheter, nej.

För övrigt, om jag får leka metreolog kan jag säga att isfläckar nu bildats på vissa sträckor runt Brunnsviken och säkert runt mer än halva landet.

För övrigt (två) kan jag säga att jag är helt död. Ska typ sova snart. Imorgon, eller annan kväll ska jag berätta vad en psykoanalytiker jag träffade idag på lunchen sa till mig om löpning. Hon skakade mig in i grunden.

6 comments:

Nix said...

Åh, vilken cliffhanger. Du får manusförfattarna till Prison Break att framstå som amatörer.

Jag vill veta. Jag MÅSTE veta!

Jag vill för övrigt också kunna springa lika galet snabbt som du...

Anonymous said...

Jag hade probelm att cykla så snabbt i somras...

Anonymous said...

Jag måste tyvärr skicka Bandidos på dig om du inte snarast skriver vad hon sa!!!

Anonymous said...

Bandidos får ställa sig i kön efter Dragans Karate-inkasso som jag skickade igår...

Nix said...

Ni tycker inte att ni skickade dem väl fort?
Allan ligger säkert på sjukan med brutna handleder nu. Blir svårt att berätta på bloggen då...

Vem åker upp och hälsar på, och tar med diktafonen så att han kan berätta det istället?

Anonymous said...

ojdå... tänkte inte på det.