Tuesday, November 20, 2007

Träningslogg

För att påminna mig själv om min träning så försöker jag ibland få ut mina pass här, jag för ingen träningsdagbok varför jag egentligen vill ha denna blogg som sådan. Det går sådär som ni kanske märker.
Förra veckan blev det dock typ 60K och ett rejält styrkepass.
Denna vecka ska jag vara noggrannare, börjar med igår, nej jag har redan glömt tiden, men jag sprang i alla fall 14K och det kanske gick i typ 4.15 tempo skulle jag tro.

Helgens långpass gick för övrigt i 4.40 tempo.

Tror för övrigt att detta inlägg, som är skrivet på arbetstid kommer till för att jag har en så vansinnigt tråkigt, jobbigt och svårt arbete just i detta nu så jag gör vad som helst för att slippa jobba.

1 comment:

Anonymous said...

Cred till dig som klarar av att träna på flitigt utan någon träningsdagbok, en annan behöver ha någon som tittar lite snett på en när man vill stanna inne i värmen. Då är träningsdagboken perfekt tycker jag, men det verkar fungera bra ändå :)