Saturday, September 1, 2007

Jag älskar löpning

Jag älskar det så mycket så jag vet inte vad. Just nu, fortfarande en smula hög efter loppet. Har ej ännu duschat och mina läppar smakar salt, min hy är sträv. Jag njuter av detta ögonblick. Det var tungt idag och det var mkt trångt för mig i starten. Men jag tog i ganska bra. Utan att börja gråta så tog jag i ganska bra.
Jag skriver mer sen, för nu skiter jag lite i att jag inte ska dricka alkohol fram till Berlin och ska unna mig en folköl, sen ska jag unna mig en middag med min bror på restaurang.

Runners high, runners high, att dessa ögonblick finns, jag tror knappt det är sant.

4 comments:

UNO said...

Grattis till ett fint lopp! Jag är mycket avunds.

Anonymous said...

Snyggt jobbat Allan. Mina 1:42:12 står inte riktigt i paritet...

Men jag är nöjd ändå;)

Anonymous said...

Snyggt jobbat!
Visst är det väl härligt med löpning... Det bästa som finns är de små testosteronsköljningarna som rinner genom kroppen och får all kroppshår att ställa sig på ända...

Henrik said...

Grattis!