Monday, December 10, 2007

Jag är tjatig

Okej, jag är tjatig som fan. Jag har tjatat som en dåre ganska länge nu. Okej, och nu har mitt tjat gett utdelning. Häromdagen fick jag Alessi och A att anmäla sig och imorse lyckades jag ringa och tjata så häftigt att självaste min huvudfiende i hela världen, F gick och anmälde sig. Jag skakar av rädsla (på riktigt) och har redan gett honom favoritskapet.

Mycket kommer under denna vår skrivas om F på denna sida tror jag. Jag hatar honom.
Om ni vill få en bild av hur mycket jag hatar F; läs här och här och här.

5 comments:

Anonymous said...

Borde du inte fokusera på din vinst över F istället? Det känns idrottspsykologiskt vansinnigt att låta någon besegra en i tankarna innan loppet ens är nära. Du har ju för faan sprungit sub3!!!

Sten Berg said...

Och F får favoritskapet eftersom jag kommer springa Boston fem veckor innan Sthlm, varför jag inte känner mig säker på om jag helt kommer återhämta mig.

Anonymous said...

Du borde hämta dig på 3 veckor. Börja jogga efter en så...

Jag tror faktiskt det kan vara en fördel. Då har du ju erfarenheten nära till hands, benen är fräscha igen och en psyke av stål då du klarat flickskolan och heartbreakhill! Stackars F.

Anonymous said...

http://www.loparlarsson.se/content/view/20/35/

Sten Berg said...

Ja F är det kanske synd om. Men allt beror på om han börjar träna i tid eller inte. Gör han det slår han mig nog. Gör han det inte slår jag honom.

Jag kommer nog springa redan dag två efter marathon. Lätt nerjogg, men ändå.