Friday, August 10, 2007

DJ Runners High

DJ Runners High, kanske är det det jag ska kalla mig. Nej, ska nog inte kalla mig dj alls eftersom jag inte har en aning om hur man mixar skivor. Kan bara spela låtar jag gillar. Ikväll ska jag och The thin yellow Luke the Duke spela skivor där i alla fall. Nada, Åsögatan 140, Östra Södermalm, Stockholm. Be there Young guns!

Ps. Kändes som ett häftigt inlägg det här, shit jag är lite häftig, kul, visste inte det om mig själv. Lite engelska, lite coola namn, jaha, så var man lite häftig då.

3 comments:

Anonymous said...

Du lever drömmen kompis! Jag å andra sidan har alltid suktat om att få spela ett gig...även om det bara skulle vara för en massa teens på en festlokal i förorten, där det skulle bli bråk när gangsters från närliggande kommun skulle komma med sina butterflyknivar och tårgas som dom köpt billigt på Kanarieöarna.

Anonymous said...

"I" en festlokal ska det självklart vara...fast å andra sidan så är det inte omöjligt at det väl kan vara folk "på" också!

Sten Berg said...

Bankhoran, detta är ingen svenska lektion och ingen kommer dömma dig för ditt språk. Se bara till att dra in rejält med pengar och fortsätt skriva blogg för bövelen.