Friday, August 17, 2007

Gårdagen

Igår kändes träningen lätt och vacker.
11K (kontrollmätt med gps) på 44.51 vilket just i detta nu är en tid jag är nöjd med. Jag kände av att jag dummat mig på en hinderbana och mina ben var mkt tunga på lite ovanliga ställen. Men löpningen gick trots de tunga benen lätt. Det är sånt som känns så fantastiskt skönt. Idag hade jag tänkt gå på en invigning här på jobbet men skiter i den eftersom det bara är trams med tal och fånigheter. Jag drar på mig träningskläderna och går ut och springer istället. Sen ska jag tvätta och sen, ikväll hoppas jag att jag kan få ha det mkt trevligt med diverse fester, känns som att Stockholm is burning ikväll (vilket jag vid min ålder borde skita i, att festa är för teenagers, jag borde sitta hemma och virka och oja mig).

No comments: