Sunday, January 6, 2008

Dags att blunda och köra

Okej, idag har jag inte haft feber, lite ont i huvudet, lite snuvig och lite hostig. Idag är en slags säkerhetsdag, hade nog kunnat gå ut och känt mig för lite lätt, men jag känner mig oerhört vuxen som låtit bli. Imorgon däremot, imorgon blir det till att köra oavsett i princip hur jag mår.

Detta eftersom jag nu inte kan hålla mig längre, jag måste komma igång igen, det är nästan otäckt vilken stark kraft detta just nu är i mig. Jag vill bara flyga fram i mina Newtons, ser framför mig hur jag liksom leviterar fram i dem.

Imorgon är gatorna mina igen.

4 comments:

Anonymous said...

Ta det lugnt!!! Vi vill inte att du åker på något igen... Jag är den lille vitklädde killen som sitter på din högra axel... Med gloria!

Sten Berg said...

Och jag är den svartklädde på den vänstra.
Jag kan hålla med dig, men kanske bara känna lite lätt. Bara få på sig sina löparkläder och lufsa några meter? Ja ja, vi får se.

Anonymous said...

Det låter bra! Nu är jag lugn...

Henrik said...

Du vet nog bäst själv.
Och kanske är jag för feg.
Men jag vill känna mig HELT säker på att jag är frisk innan jag drar ut igen.
Kanske i dag.