Monday, July 16, 2007

Arbete, arbetsmoral och värme

Jag upplever det alltid som att arbetsmoralen sviktar en aning när värmen kommer. Tror inte heller att det endast gäller mig utan märker det även på min omgivning. Just måndag och tisdag råkar jag ha lite (med betoning på lite) att göra varför min arbetsmoral av nöd tvungen kan klassas som relativt hög. Tittade dock igenom mitt schema för kommande vecka och blev lite mörkrädd över glappen mellan eventuella arbetsuppgifter.
Jaha, idag har jag för övrigt vilodag från löpningen och ska efter jobbet åka ner till Trosa där ett par vänner just nu hyr ett hus.
Ikväll ska jag skriva ett inlägg om min bror, det behöver dock illustreras med fotografier.
Sen ska jag skriva ett inlägg om Argentinarna som jag titta på fotboll med igår kväll, sorgen i deras väsen gick inte att ta miste på.
Nu ska jag slöa och jobba lite trots min dåliga arbetsmoral i värmen.

No comments: