Wednesday, July 4, 2007

Strolling Down Memory Lane


Bilden är tagen ungefär 20 juni 2004.
Det är någon vecka efter Stockholm marathon (3.30.06) och det är min rygg som syns i förgrunden. Jag jagar O.
Vi hyr en slags hobbyvingård utanför Porto, tio grabbar har åkt ner för att kolla på Sverige i Fotbolls EM.
Tidigare på natten har vi varit på ett stort Eurodisco disco och druckit SuperBock i en hangar utanför stan. På vägen hem har vi stannat vid en mack för att skojbråka lite(!?).

Stojet fortsätter sedan på vingården. O har precis tömt en flaska vatten i mina kalsonger och nu jagar jag ut honom bland vinrankorna för att ta hämnd. Minns inte hur det gick men jag minns känslan när han stoppade i vattenflaskan innanför mina kallingar, hur det blev blött och kallt.

Att män kan vara så vackert små när de kommer samman.

No comments: