Friday, July 6, 2007

Berlin


Var lite spontan idag och bokade en Berlin resa till semestern. Detta ger mig Berlin två gånger inom loppet av två månader. Ska bli fantastiskt att träna lite i Neu Köln och Kreutzberg på dagarna och sedan äta (ja, äta vadå? Äta falafel!)och dricka lite öl på kvällarna. För att inte tala om frukostarna jag ska äta. Berlin är frukostarnas förlovade stad. Kanske får det bli en del morgonlöpning så att jag kan gå ner sen och äta frukost på mitt favvofrukostställe. Nu känner jag en viss längtan.

3 comments:

Alessi said...

fasen va soft!

Sten Berg said...

Ja!
Vykortet ser så sjukt osoft ut så jag längtar ännu mer.

UNO said...

Synd att man inte får jetlag (bakåt) på köpet. Då kommer de där tidiga träningsmorgnarna så naturligt. Ich wünsche dir ein gute reise, eller nåt sånt.